divendres, de juliol 14

LITTLE 15 (Depeche Mode) - clica aquí per sentir-la)



LECTURES D'ESTIUET - 3
Pel cap de setmana, una cançó que s'allunya del seu repertori habitual. Minimalista, amb una atmòsfera gairebé clàssica i una melodía repetitiva, alegoría a la tornada ben trobada. La perfecta cançó per revolcar-se a la melancolia...
Mira que tengo el día tonto.
Hartazgo de Depeche Mode hem vaig fer a la meva adolescència. Un grupo fetiche en mi haber.
Pequeña quinceañera
Pides ayuda para olvidartedel mundo exterior
No eres parte de él todavía
Y si pudieras conducir
Podrías conducirte lejos
A un lugar más feliz
A un día más feliz
Eso existe en tu mente
Y en tu sonrisa
Ella podría escaparse allí
Apenas durante algún tiempo
Pequeña quinceañera
Pequeña quinceañera
Porqué mezclas lo liso con lo áspero
Cuando las cosas funcionan bien
Son ya más que bastante
Ella conoce tu mente
No está todavía ligada
Con el resto del mundo
Y sus pequeñas intrigas
Conoces
Sabes lo que ella significa
Igual que el tiempo se va.
Y cuando tu veas lo que ella ve
Serás
Pequeña quinceañera
Pequeña quinceañera
Porqué ella tiene que defender
Sus sensaciones internas
Porqué fingir
Ella no ha tenido una vida
Una vida cercana que le falta
Ahora todo lo que ella desea
Son tres pequeños deseos
Ella desea ver con tus ojos
Ella desea sonreír con tu sonrisa
Ella desea una sorpresa agradable
De vez en cuando
Pequeña quinceañera
Little 15
you help her forget
the world outside
you're not part of it yet
and if you could drive
you could drive her away
to a happier place
to a happier day
that exists in your mind
and in your smiles
he could escape there
just for a while
little 15
little 15
why take the smooth with the rough
when things run smooth
it's already more than enough
she knows your mind
is not yet in league
with the rest of the world
and it's little intrigues
do you understand
do you know what she means
as time goes by
and when you've seen what she's seen
you will
little 15
little 15
why does she have to defend
her feelings inside
why pretend
she's not had a life
a life of near misses
now all that she wants
is 3 little wishes
she wants to see with your eyes
she wants to smile with your smile
she wants a nice surprise
every once in a while
little 15

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Qui pogués tornar als 15 anys i pensar que eres la gran incompresa amb el teu món interior! Desconeixia la teva faceta depechera, ara no em seràs Thecurero, també... I smithsonià?
Bon capde (el que queda)!
Petonets claríssims.

la tomaquera ha dit...

Per quan un blog de Clara? Podries posar mapes dels llocs per on t'has perdut, poemes de segles ençà i fer un atlas de bars on reunir-se tot menjant unes tapes.
Ho faries molt be...

Anònim ha dit...

Ostres, et juro que porto un temps pensant qui serà el Tomaquera aquest? jajaja, i ara em sembla que ja sé qui ets... Doncs mira és que jo sóc molt tímida, i no m'agrada despullar-me així en públic, prefereixo colar-me en blogs aliens i tafanejar.
Els mapes vitals se'ls ha de construir cadascú jajaja, tot i que els bars de tapes està bé compartir-los amb gent tan estupenda com vosaltres, sobretot si els faig esperar perduda a la insigne Ciutat Badia! jajajaja
Petonets claríssimament enyorats...

Anònim ha dit...

Jajajaja, ostres et juro que porto un temps pensant, qui deu ser el Tomaquera aquest? Perquè segur que el conec... jajaja, ara ja em sembla que sé qui ets.
Doncs, mira, no tinc blog perquè sóc molt tímida i no m'agrada despullar-me davant dels altres, i deixar-me així a la intempèrie! Prefereixo tafanejar els blogs aliens!
D'altra banda, cadascú es sap el seu mapa vital... jajaja, el meu té moltes sinuositats; ara bé, el bar de tapes sempre està bé compartir-lo amb companys, snif, i si a sobre t'esperen quan estàs a Ciutat Badia perduda... millor que millor jajaja.
Petonets claríssimament melancòlics.

Anònim ha dit...

Glups, se m'han colat, dos missatges iguals jajaja, em pensava que el primer no s'havia gravat. Lalo, et dono permís per esborrar-me'n un, si és que pots...
Claríssima i les noves tecnologies

LALO PLATA ha dit...

Es igual Clara, deixarem tots dos que així fan bulto. I sí, The Cure, The Smiths, U2, Simple Minds, OMD, Erasure, Pixies... Són la banda sonora de la meva adolescència, de quan tenia 15 anys (q d'això ja fa un tou!)

lalo