divendres, d’octubre 28

por aquí todo bien, castellana

Que tal Xavi!


Per aquí tot bé noi, anem tirant endavant, com bonament podem, enmig d'aquesta ventada en que s'ha convertit el nostre petit país.

Ja saps que un dels esports que més ens agraden practicar és "platicar", no sé si aquest verb està ben dit en català però m'agrada com queda.

Han estat molts els llocs i moltes les gents que ens han vist deixar-nos fins l'ànima en discussions més o menys animoses o alterades. Però ens era molt igual, l'important era discutir, i fins i tot, les conclusions tampoc eren massa necessàries, cadascú tenia la seva. Però, ah! puta, tú jugaves de forma avantatjada, jo m'esforço i m'esforçava en realitzar una opinió, aportar dades, etc... des de la òptica d'esquerres, tú jugaves en diversos camps, sempre sense marcar-te massa amb cap. No vull dir que no aportessis dades o tinguessis o no raó, simplement afirmo que sempre has estat molt hàbil! I per aixó no només t'admiro, sinó que t'aprecio d'aquesta forma especial. Altres verbs podien haver posat en qüestió la nostre tendència sexual.

Ja veus noi, no he pogut abandonar aquesta sana costum, la discussió com a esport! I per això he agafat el meu bloc i l'he convertit en lloc per a trobar-nos de tant en tant i opinar sobre la vida i les coses que pasen al nostre voltant.

Et reconec un punt d'egoïsme a aquesta proposta, ben cert que saps com m'agrada dir la meva, de fet, això m'ha portat tantes alegries com problemes. I també, dir la meva, es un objectiu d'aquest bloc. Ho reconec.

Però si a més es converteix en un nou punt de trobada del Xavi i el Lalo on, sense més, llançar als quatre vents les nostres idees, MILLOR!

Ja veus, aquí la meva aportació, primera fins que tu vinguis a veure'ns, pel teu aniversari. Sr. Castellana, benvingut als 37! Els que portem un mes aquí et podem assegurar que no s'està gens malament.

Una abraçada descomunal! Et trobem a faltar coño.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bon profit,

M'he desvetllat a dos quarts de vuit i m'he conectat al facebook, será que tenia que respondre algun missatge important, i com que ara já és hora de dinar m'he supossat que já haurieu anat a la pagessa i que a ca'ls "Platez" já deu fer olor de fogons en marxa. (cosa que reconec que trobo molt a faltar, já que poques sensacions em reporten mes pau que arribar a casa vostra amb aquell soroll de xup xup i saber que és per quedarmi una bona estona (massa, si algun cop ens haguessim regit per alguna norma básica de protocol)).

Diuen que l'edat ens fa mes savis, a mi nomes fã que sem pronunciin els vicis, com aquell de que si mai algu s'atrevis a fer una afirmacio massa categórica pel meu finissim gust, doncs haure de portar-li lá contrária, un detecte de fabrica com qualsevol altre, no exempt de problemes tampoc.

La sort, o lá desgracia, és que normalment lá maioria, afirma, molt categoricament sense, com ho puc dir d'alguna manera fina..., sense tenir-ne ni puta idea, llavors, quan hi há matéria gris, se que sempre aprendre alguns cosa nova, egoisme também al cap i a lá fi, apart de apendre divertint-me.

Exemple, ara m'intenten convercer que no treballo amb persones, si no que son números que gasten diners... Clar, jo em pensava que aixo já ho teniem superar, pêro sembla que no, els srs de chip em van malacostumar... Si be també en tinção una colla que "treballen" per mi, que coneixen mes les cometes que el verb.

En fi, com que paguem lá nomina tampoc em puc possar massa valent, i els altres haurien de ser un equip competent i no els puc insultar, em toca fer aquella merda (que faig bastant be, per cert) del quinta columinsta...

En resum, que us trobem molt a faltar i que m'encanta l'espai, si be t'haig de dir, que no et puc garantir que l'utilitzi per una sana discussió, estic massa anyorat!

Una abraçada molt forta!