dimarts, de febrer 5

Sin noticias de lalo


De buen humor… Sí señoras y señoras, hoy estoy de buen humor. Cansat, com tantes vegades al llarg de la meva existencia, i es que la meva vida em resulta complicada. Compendran que ho sigui, fa temps que no parlo de mí i dels meus projectes i ja que només portem un trimestre d’any, quan ja ningú fa promeses de canvi, jo faig repàs.

Veiam:

Continuo treballant a la meva feineta de tècnic a l’Ajuntament de Martorelles. Se’m va ampliar la cartera de gestions, de cultura i joventut vam passar al ja que estàs mira de fer alguna cosa de cooperació i solidaritat. Llavors el que abans era responsabilitat d’una única política es torna responsabilitat de dos. La nova responsable porta incorporada una nova gestió al voltant del turisme, sense obviar que al dividir cultura es crean les carteres d’entitats i la de festes i tradicions; cosa que obliga a ampliar els programes que ja desenvolupaves al voltant d’aquests temes. I com que un no es d’estar-se callat, ni quiet, ni disimular, un altre responsable polític em va mirar als ulls i em va dir: perque tú la comunicació? Ja saben vostès que soc un xerraire i el comunicar m’agrada així que no els descobriré res si els hi dic que també porto alguna coseta d'aquest tema. Encara que a data d'avuí estic al borde del colapso, estic content. Martorelles es un poble petit de la corona metropolitana, i això comporta un desgreuge comparatiu vers els pobles grans. Som algo així com el cul de sac de la metropoli, la gene, la dipu i ... (que me pierdo). Però això també ens obliga a treballar més i millor per treure el cap. I ens estem sortint! Un altre dia monogràfic: Martorelles un bonic poble on treballar de valent!


Avuí he assistit a l'assemblea de delegats de CCOO, només puc dir: que gustazo ser de una organización grande! Es que es la única (obviant el Barça que es que a mí el futbol tampoc em tira). Així que també promesa d'una nova entrada: CCOO més que un club, Acció Jove la cantera amb joves que marquen mes gols que els grans; oigase Bojan!

M'he posat a una productora (http://www.garatgeproducciones.com/) a fer algo així com de freelance. Organitzo concerts, festivals... Pero cobrando, que es algo que la meva hipoteca agraeix perque té molta gana. Així que ja saben, si necessiten algú que els organizi un concert, festival, nit de grups joves... De l'estil que sigui o on sigui, aquí me tienen!! Ja saben que d'això en sé. M'en surto prou bé (U-Zona Reggae, Catalunya Sona, Coco Festival, Roig.Cat, 6 hores de rock - alguna cosa he organitzat algun cop). Un altre entrada a fer: Per una producció vaig perdre dos quilos de pes!

I LOS SEÑORES DE PELÁEZ, estan apuntet de masteritzar el nou disc. De mentre cerquem concertets perque ens manquen 2000€ per pagar el disc. 1 segell discogràfic que el vulgui editar, i si pot ser, fer algo de promoció.
Però avuí estic content perque el nostre meravellós nom ha servit perque un altre grup es digui avuí "La Señora de González", uns li diuen copiar i uns altres influència. A mí m'agrada més el segon. Penso que el meu grup es un grup de culte que influencia d'altres...
Més informació al Blog Peláez!
http://lossresdepelaez.blogspot.com/



O al myspace Peláez:






2 comentaris:

la tomaquera ha dit...

Joder, Lalo...

Anava a esborrar l'enllaç al teu blog (fa tan que no publicaves...) però després he vist que has tornat. Però ara he vist la darrera imatge y... todo es tan complicado...
Dios! hacía falta? Escatología gratuita en la red!
Eso es lo que te enseñan en Martorelles?

LALO PLATA ha dit...

Si fuera sólo eso...